19/10/2022
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Ελέγχει τις κλήσεις που του έχουν ανατεθεί σε σχέση με την ορθότητα των στοιχείων, τον χαρακτηρισμό της κλήσης, τις συμβατικές υποχρεώσεις κλπ
- Διαχειρίζεται τις κλήσεις / βλάβες των πελατών μέχρι και την επίλυσή τους
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και επιλύει μέσω τηλεφώνου τη βλάβη όπου είναι εφικτό
- Επεμβαίνει απομακρυσμένα σε συστήματα πελατών για έλεγχο & επίλυση βλαβών, με τη σύμφωνη γνώμη των πελατών
- Επικοινωνεί με τις ομάδες υποστήριξης της εταιρίας, τον τεχνικό που αναλαμβάνει να επιλύσει / υλοποιήσει κάθε αίτημα πελάτη ή/και με τους συνεργάτες στην επαρχία, και παρέχει οδηγίες για την ορθή επίλυση / υλοποίηση των αιτημάτων
- Ενημερώνει τους πελάτες για την πορεία της επίλυσης της βλάβης
- Ελέγχει τυχόν εκκρεμότητες και ενημερώνει άμεσα σε περίπτωση που απαιτείται νέα επίσκεψη από την αρμόδια ομάδα υποστήριξης ή από συνεργάτη
- Δρομολογεί κλήσεις στις αρμόδιες ομάδες υποστήριξης, σε εξωτερικούς συνεργάτες και υπεργολάβους και απ’ ευθείας στους Field Service Engineers ή στο συνάδελφο που διαχειρίζεται κλήσεις που αφορούν περιπτώσεις βλαβών στην επαρχία
- Επιλέγει σε συνεργασία με τον τεχνικό/μηχανικό που έχει αναλάβει κάθε βλάβη, το υλικό που απαιτείται για την αποκατάσταση της βλάβης (ανταλλακτικό ή μηχάνημα αντικατάστασης)
- Υποστηρίζει τηλεφωνικά τους μηχανικούς και τους συνεργάτες που βρίσκονται στην επαρχία
- Παρακολουθεί μέσω SAP τις ενέργειες που ανατίθενται στα τμήματα και στους συνεργάτες
- Παρακολουθεί εκπαιδεύσεις πάνω σε προϊόντα που κυρίως υποστηρίζονται από συμβόλαια συντήρησης
Προαπαιτούμενα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
Κατηγορία